במקום הקופה: כספומטים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

סוף לשירותי הקופה בבינלאומי כפר ורדים * דוד אוזן: נציב עוד שתי מכונות להפקדות צ'קים ומשיכת מזומן

כפרניק 20180702_122537 במקום הקופה: כספומטים

סוף לשירותי הקופה בבינלאומי כפר ורדים * דוד אוזן: נציב עוד שתי מכונות להפקדות צ'קים ומשיכת מזומן

 

תושבי כפר ורדים רבים, המנהלים את חשבון הבנק שלהם ב"בינלאומי" הנמצא במרכז המסחרי (שהוא גם הסניף היחידי בישוב), קיבלו לאחרונה הודעה כי בקרוב יסגרו שירותי הקופה בבנק. הודעה זו גרמה לתרעומת קשה ברשתות החברתיות, איומים לסגירת חשבונות וכו'.

לדברי דוד אוזן, מנהל הסניף, הסגירה נעשית מטעמי התייעלות ומתוך כוונה שלא לסגור את הסניף, אולם הפגיעה בלקוחות תהיה מינימלית, אם בכלל – וזאת מכיוון שהבנק יציב עוד שתי מכונות (נוסף לשתיים הקיימות): אחת להפקדת צ'קים והשניה למשיכת והפקדת מזומנים. לאחר סגירת שירותי הקופה, ב-5/8/18, יהיו לשירות הלקוחות 4 מכונות אוטומטיות וזמינות 24/7.

אוזן עוד הוסיף, כי גם תיבת השירות המהיר להפקדת צ'קים תיסגר, אולם ציין כי כיום ניתן להפקיד את רוב הצ'קים, אלו בעלי הדפסה "למוטב בלבד", במהירות ובקלות ומבלי לצאת מהבית ומהמשרד, דרך האפליקציה של הבינלאומי – על-ידי צילום הצ'ק.

באשר למשיכת מזומנים: ניתן למשוך מהכספומט עד 40,000 ₪, וזאת לאחר הגשת בקשה ל"משיכה מוגדלת" דרך האפליקציה. אגב, כרגע ניתן למשוך בכל "פעולה" עד 8,000 ₪, אבל במידה וקיבלתם אישור ל"משיכה מוגדלת", יכולים להמשיך ולבצע משיכות נוספות במכפלות של שמונת-אלפים ₪.

כל הפעולות במכונות האוטומטיות תהינה ללא "עמלת פקיד".

על פי התכנית ובקשת הסניף, לאחר סגירת שירותי הקופה ב-5 באוגוסט, תהיה בסניף דיילת שתסביר ותדריך את הלקוחות בביצוע פעולות הקופה במכשירים האוטומטיים.

 

באשר לקופת המט"ח – טרם התקבלה החלטה באם תמשיך לפעול, או שלקוחות הבנק יקבלו שירות זה בסניף במעלות.


0 תגובות

  1. דן נ. הגב

    פנקסי צ’קים
    האם האפליקציה תדפיס גם פנקסי המחאות ?
    ומי מכין צ’קים בנקאים ?

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן