בלגן בהסעות


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

ילד בן 9 הורד מאוטובוס, ילדים עומדים ולא חגורים. נתיב אקספרס: הנהג הוזהר, פועלים לשיפור השירות.

כפרניק ne4 בלגן בהסעות

ההורים: ילד בן 9 הורד מאוטובוס, ילדים עומדים ולא חגורים, אי סדר בהסעות.

 

המועצה: מודעים לליקויים במתן השירות הניתן על ידי חברת נתיב אקספרס.

 

נתיב אקספרס: הנהג הוזהר, פועלים לשיפור השירות.

 

**

בשבועות האחרונים התלוננו הורים רבים על תקלות חוזרות ונשנות בהסעות ילדי בית ספר קשת על-ידי חברת נתיב אקספרס. השיא היה כאשר דווח על ילד בן 9 שהורד מההסעה בשל כך שכרטיסו לא היה טעון. עוד התלוננו ההורים על אוטובוסים שלא עוצרים בתחנות, ילדים העולים להסעה מהכביש (ולא ממסלול העליה כשהם על המדרכה), אוטובוסים הנוסעים עם ילדים עומדים ולא חגורים, אוטובוס המתחיל בנסיעה כשיש ילדים הממתינים קרוב מחוץ לאוטובוס ובלגן כללי בתחנת ההסעה בבית הספר.

אחד ההורים גם סיפר כי חוסר הסדר והבלגן במקום גורם לילדים לחץ ובלבול ואף במקרה אחד הוציא ילד מתחת לגלגל האוטובוס משום שמרוב לחץ רץ להסעה השניה ונפל לו הבקבוק בין הגלגלים.

המצב כל כך החמיר, שילדים רבים מסרבים לעלות להסעות וההורים באים לקחתם, דבר היוצר עומס ופקקים באזור בית הספר והצירים המרכזיים בכפר ורדים.

 

**

 

בתגובה לאימא שילדה הורד מהאוטובוס, השיבו לנו מנתיב אקספרס:

1. ראשית, נבקש להודות לך על פנייתך ועל זמנך, שכן פניות הנוסעים מהוות נדבך חשוב במערך הביקורת הפנימי של החברה לצורך הפקת לקחים ושיפור השירות לנוסעים.

2. ובכל זאת תלונתך הועברה למנהל אזור בו מועסק הנהג ,לטיפול בהתאם לנהלי החברה. הנהג  הוזמן לבירור בפני המנהל כשבמעמד הבירור הועמד הנהג על טעויותיו והוזהר לבל יחזור על התנהגותו.

3. אנו כמובן מצרים על אי הנעימות ואי הנוחות שנגרמה לך עקב האירוע נשוא פנייתך, זאת תוך שמירה על כל הנטען לעיל.

4 . בתקווה כי התייחסותנו זו תתקבל בהבנה, וכי בעתיד תיהני משירותיה של החברה, העושה ככל שניתן, במסגרת המגבלות הקיימות, להשביע את רצון הנוסעים.

5. אנו שבים מודים לך על פנייתך, מבטיחים לעשות ככל הניתן על מנת להוסיף ולפעול לשיפור רמת השירות הניתנת ע"י חברתנו, ומאחלים לך המשך נסיעה נעימה ובטוחה בנתיב אקספרס.

 

חשוב לציין כי התבקש מהקופאית שתלמד /תרענן לנהגים את אופן הטעינה ושיכירו היטב, ושתסביר לנהגים שיש גם הסדר "שולם מראש" בכפר ורדים, ולא רק במעלות ובפסוטה. בנוסף נעשתה אסיפה לכל הסדרנים שהעבירו הנחיות בנושא לכלל הנהגים.

 

בכבוד רב , הישאם מזאוי ממונה מחלקת תלונות הציבור- נתיב אקספרס.

 

**

אביעד כהן, מנכ"ל מועצת כפר ורדים מסר:

אנו מודעים לליקויים במתן השירות הניתן על ידי חברת נתיב אקספרס ובפיקוח משרד התחבורה והנושא עומד בראש סדר העדיפויות שלי.

חשוב להדגיש כי מדובר בתחבורה ציבורית אותה מפעילה חברה פרטית והפיקוח על תפקודה באחריות משרד התחבורה, כך שסמכויות המועצה מוגבלות. הדבר אינו מונע מאיתנו לקחת אחריות.

אנו עומדים בקשר רציף עם כלל הגורמים ובשיתוף פעולה עם ועד ההורים לשינוי תוואי הקו באופן שיפחית את העומס במידה משמעותית מאוד. בנוסף זומנה פגישה דחופה עוד השבוע במהלכה נדרוש הגברת הפיקוח ועמידה בהנחיות הבטיחות המחייבות.

**

אין חדש תחת השמש:

שרית זהבי, יו"ר ועד הורים 2014: תקלות בטיחות חמורות בהסעות.

צמיג שחוק באוטובוס נתיב אקספרס.

 

 

 


0 תגובות

  1. מזגזגת בין הבורות הגב

    חברת נתיב אקספרס..
    שכנים יקרים,לשמחתי,בנותי סיימו את פרק הלימודים בכפר,ולכן אני שקטה יותר….מהתאורים והתמונות בכתבה עולה כי מצב הבטיחות ובטחון הילדים בכי רע!!!איך אתם שותקים??האם אתם יודעים שאסור כלל להסיע תלמידים בעמידה??!!כיצד פתרו את הבעיה בחברה?הגדירו את הקוים הללו כקוי נסיעה לכלל הציבור,או אז אינם מחוייבים למקומות ישיבה לתלמידים….בכל פעם שאני רואה את האוטובוסים העמוסים לעייפה בתוך הכפר,אני מתפללת שהנהג לא יאלץ לבלום בלימת חירום,מפני שעשרות ילדים יעופו בתוך האוטובוס ויפצעו!!!איפה האחראי במועצה על ההסעים?אולי מתנדבים יעמדו גם בתחנות וידאגו לעליה מסודרת לאוטובוסים,בלי דחיפות של הבוגרים יותר מול הצעירים,בלי מלחמה על מקום באוטובוס,מפני שאין אחריו עוד אחד….האם אי אפשר לתאם שעות סיום לימודים בין החטיבה לקשת ולתפן???חבל שיקרה אסון כדי לשנות את ההתנהלות פה!!!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן