ביקור אלוף העורף


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

תמיר ידעי: כפר ורדים ברמת מוכנות גבוהה. סיון יחיאלי: פערים גדולים בחלק מיישובי קו העימות

כפרניק IMG_10933 ביקור אלוף העורף

תמיר ידעי: כפר ורדים מציג רמת מוכנות גבוהה. סיון יחיאלי: פערים גדולים בחלק מיישובי קו העימות

 

היום (ראשון  25/2/2018), נערך ביקור של מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, במועצה המקומית כפר ורדים. במהלך הביקור, הציג ראש המועצה סיון יחיאלי, את העשייה בתחום החירום.

יחיאלי, הציג בפני האלוף את היישוב, מערך החירום, האתגרים והצרכים בשעת חירום ואת הפערים הגדולים בחלק מיישובי קו העימות. עוד ציין יחיאלי את מערך המתנדבים ביישוב ואת חשיבותם בשמירה על רציפות תפקודית והקשר של הרשות עם התושבים בחירום ובשגרה.

 

 

כפרניק IMG_10933_0 ביקור אלוף העורף

 

יחיאלי: "הרשות עושה ככל שביכולתה על מנת להכין את היישוב לחירום. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה ההדוק בכל הרמות. בעת הזו אנחנו חייבים לעשות מעשה מול התושבים על מנת לאפשר לכל משפחה להכין עצמה כראוי. הכנה נכונה מתחילה ברמת המדינה והרשויות, וממשיכה ברמת הקהילה והמשפחה. זהו התנאי לעורף איתן אשר יעמוד בכל אתגר ויאפשר לצה"ל לפעול בחכמה, לקחת את הזמן ולנצח אם חס וחלילה תפרוץ מלחמה. הדברים נכונים בכל מדינת ישראל ובמיוחד אצלנו ביישובי קו העימות.

אלוף ידעי: "הרשות המקומית הינה אבן היסוד במוכנות לחירום. בראש ובראשונה נדרשת תפיסה ותוכנית עבודה סדורה. רשות שתשכיל לעשות זאת, תדע לשמור על הרציפות התפקודית ותגן על חוסן תושביה. כפר ורדים מציגה רמת מוכנות גבוהה. פיקוד העורף ימשיך לתמוך בכפר ורדים ככל שיידרש על מנת להגיע מוכנים ככל הניתן לשעת חירום".

במפגש נכחו: מטעם המועצה – וועדת מל"ח.

מטעם פיקוד העורף: מפקד מחוז צפון פיקוד העורף אל"מ איציק בר, יעקב סגס רע"ן אוכלוסייה, נציג רשות חירום לאומית פויאז עאמר, נציג משרד הפנים אורנשטיין משה, רס"ן במיל ערן גרטלר מפקד היקל"ר וקצין הגמ"ר סא"ל יניב קריאף.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן