בואו לקבל מוזא(ון)


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
המרכז הקהילתי

מרכז קהילתי כפר וורדים פותח בסדרה חדשה של סיורי אמנות יעל רמון

כפרניק mk4_2 בואו לקבל מוזא(ון)

מרכז קהילתי כפר ורדים פותח בסדרה חדשה של סיורי אמנות יעל רמון

 

לרגל שנת הפעילות החדשה, מרכז קהילתי כפר ורדים מתחבר לתערוכות הגדולות בארצנו הקטנה ומציע סדרת סיורי אמנות חדשה שמטרתה להתקרב ולהכיר את המתרחש במרחב היצירה האמנותית העכשווית. בסדרה ייחשפו המשתתפים לתערוכות המוצגות בארץ ויחוו את השיח האמנותי תרבותי שהן מייצרות.

הסיורים הינם בהדרכת יעל רמון, בעלת ידע וניסיון בקליגרפיה ואיור והינה בוגרת אוניברסיטת חיפה בתחום אמנות יצירה. מזה שני עשורים רמון עובדת במוזיאונים, גלריות ומרכזי אמנות, וספגה את רוח היצירה ומקורותיה המרתקים.

סיור האמנות הראשון שיפתח את הסדרה יתקיים ב-18.10.17 ויצא מכפר ורדים. כבר בדרך תפתח הראייה האמנותית ב"גלריה זוּזו" אשר בעמק חפרּ – גלריה להנעה תרבותית. הגלריה מהווה מרחב חדש לקידום אמנות ותרבות עכשווית, מעבדה פעילה למימוש והעמקת עשייה אמנותית. במקום ניתן ליהנות מתערוכת הפתיחה "טוּי טוּי טוּי" – הנפרשת על חלל תצוגה של 150מ"ר.

המשתתפים יפגשו את האוצרת והיוצרת רותם ריטוב שתציג את הפרויקט של הגלריה בו היא משתתפת כאוצרת, חומרי הגלם הפיזיים והרוחניים של פעולה, המשחק בין הדימוי הברור לבין פירוקו לשפה חזותית חדשה, איך מקטע בודד הופך למכלול וכיצד התוצאה הוויזואלית מבטאת את היחסים המורכבים בין הפרט לכלל. רותם אף תספר על עבודתה מוצגת בתערוכה "מצבי קיצון".

הסיור ימשיך לרמת-אביב לתערוכת הנייר "מצבי קיצון- נייר ישראלי" המוצגת במוזיאון ארץ ישראל. התערוכה הינה פרויקט רחב היקף, הכולל שישים וחמישה אמנים ומעצבים, אשר לוקח את הנייר המוכר כחומר שולי ומצע ליצירה, ומעבירו לקדמת הבמה כשחקן מרכזי. הביקור יעבור בינות למוצגים המרהיבים בתערוכה.

 

* עלות הסיור 165 ₪ , ההרשמה לטיולים נעשית באתר המרכז הקהילתי.

*ההשתתפות כוללת הסעה באוטובוס, כניסה והדרכה במוזיאון וביקור בגלריות מקומיות.

 

לפרטים נוספים: מרכז קהילתי כפר ורדים: 04-8338355

 יעל רמון: 054-2280388

 


0 תגובות

  1. שוש הגב

    סיורים
    יופי של יוזמה. אשמח להשתתף. אשמח לדעת אם אפשר להשתתף מבלי להרשם מראש לסידרה של סיורים. כמו כן מתי תתפרסם כל התוכנית השנתית ? תודה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן