בא לשכונה בחור חדש…


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דבי מן

סדנת הדיגיטל של עמית מלכי: פיסבוק, קידום ובניית אתרים, יוטיוב, רדיו וחללי עבודה ממוחשבים

כפרניק am בא לשכונה בחור חדש...

סדנת הדיגיטל של עמית מלכי: פיסבוק, קידום ובניית אתרים, יוטיוב, רדיו וחללי עבודה ממוחשבים

 

טוב, אז הבחור, עמית מלכי, הוא ממש לא חדש בכפר, אבל "סדנת הדיגיטל" –  המקום שפתח ממש כאן, באזור התעשייה תפן, חדש ובא לעשות טוב לטווח רחב של קהלים.

אתם בוודאי רוצים לדעת מה יש בסדנה ולמי כל דבר נועד, אז במיוחד בשבילכם, הנה הפירוט:

חוג יוטיוב מגניב לילדים ונוער כבר פועל במקום, הבת שלי היא אחת מהלקוחות המאוד מרוצות שלו. כתושבת כפר ורדים השואבת השראה משחר סוייקיס שעושה חיל בערוץ היוטיוב שלו וזוכה לחשיפה נפלאה (ובצדק) גם הילדה רצתה ערוץ יוטיוב משלה, ולי היה חשוב שתעשה זאת תחת פיקוח ובצורה בטיחותית ולא תפגע מכל סוטי ומפגעי הרשת, ואז במקרה לגמרי גיליתי את החוג שפתח עמית מלכי בסדנת הדיגיטל. ישר רשמתי את נגה, יחד עם עוד חצי כיתה שלה.

גם למבוגרים תפתח בקרוב קבוצה ובה הם ילמדו את רזי היוטיוב, כולל צילום, עריכה, שיתופי פעולה וכל מה שצריך כדי להפוך לערוץ מרתק ומוכר.

כבעלת עסק, הסתקרנתי לשמוע מעמית מה עוד יש לו בשרוול וגיליתי שיש לו גם קורסים נהדרים לניהול דף עסקי בפייסבוק, כתיבת פוסטים מנצחים ודיוק בפילוח קהל היעד שלנו, כולל קידום ממומן בפייסבוק, בלי לקבל לייקים מבני דודים בערב הסעודית.  קורס ברמת מתחילים עומד להסתיים ובקרוב יפתח קורס המתקדמים וקורס מתחילים נוסף. המורה שמעבירה את הקורס, הילה קורן, תותחית על! ממליצה בחום! אני בהחלט מתכננת להמשיך איתה לקורס הבא! היא חדה כתער, שנונה, מצחיקה ותענוג ללמוד ממנה, בהבטחה!

וזה עוד לא הכל…

יחד עם שי וילוז'ני המקסים ובעל הקול הרדיופוני, יפתח בקרוב קורס לשדרני רדיו, הכולל את כל מה שצריך לדעת כדי להיות שדרן: דיקציה, הגיה נכונה, עמידה מול מצלמה (כי הרדיו בימינו מועבר בשידור חי ברשת), תקליטנות ועוד דברים מדליקים במיוחד!

בנוסף יש גם קורס לבניית אתרי וורדפרס ברמת הכשרה מקצועית, קורס קידום אתרים, ועוד הכשרות חדשניות לבעלי עסקים ולמי שרוצה לעבוד בתחום המדיה.

בנוסף על כל אלה – ניתן גם להשכיר במחירים נוחים לכל כיס, חללי עבודה ממוחשבים, חדר ישיבות, לקבל שירותי קידום אתרים וניהול דפים עסקיים בפייסבוק בצורה מקצועית מטובי המומחים בתחום.

ואם תרצו לדעת יותר, תעשו כמוני ותשבו עם עמית במשרד החדש והנעים שלו, בבניין נוף בתפן, ובטח גם תתלהבו לפחות כמוני.

אז ברוכה הבאה לשכונה, סדנת הדיגיטל, טוב שאת כאן!

 

לסדנת הדיגיטל של עמית מלכי בתפן

 

(כתבה פרסומית)

 


0 תגובות

  1. בהצלחה הגב

    בהצלחה
    רעיון מדליק

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן