אתגר בכפר 8


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
ליאת בלכר

כ-800 רצים ומעודדים השתתפו במרוץ. שי מינסטר: אירוע קהילתי של ילדים, הורים, סבים וסבתות

כפרניק IMG2 אתגר בכפר 8

כ-800 רצים ומעודדים השתתפו במרוץ. שי מינסטר: אירוע קהילתי של ילדים, הורים סבים וסבתות

 

ביום שישי ה 15/9/17, התקיים מרוץ אתגר בכפר ה-8. זו השנה השנייה בה מחלקת הספורט במרכז הקהילתי עורכת את המרוץ בדגש על היותו אירוע קהילתי שמשתתפים בו רצים מקצועיים מרחבי הארץ, רצים תושבי הכפר, צוות המורים, ההורים ותלמידי בתי הספר היסודיים "קשת" ו"תפן ", ילדי הגנים מעודדים לאורך הדרך את הרצים במחיאות כפיים ושלטי עידוד , ומוסיפים לאווירת השמחה.

המרוץ הוזנק מהמרכז המסחרי וכלל שלושה מסלולי ריצה, מקצים תחרותיים מדידים של 8 ק"מ, 4 ק"מ, ו-2 ק"מ, בהם השתתפו כ-130 רצים, ובמסלול העממי באורך 2 ק"מ בו רצו כ-650 ילדי ומורי בתי הספר. בתום המרוץ קיבל כל תלמיד מדליה של המרוץ, גם המעודדים הצעירים ילדי הגנים זכו במדליה.

 

 

כפרניק IMG_0241 אתגר בכפר 8

 

 

שי מינסטר מנהל מחלקת הספורט במרכז הקהילתי: "זו שנה שניה שאנו עובדים בשיתוף פעולה עם מוסדות החינוך בכפר ורדים. תלמידי בתי הספר יחד עם הורים, סבים וסבתות אשר ליוו את הילדים במסלול העממי וילדי הגנים שעודדו לאורך המסלול ועודדו את הרצים. השילוב של ספורט וקהילה הוא שילוב מנצח.

"אני מבקש להודות לכל השותפים שעשו להצלחת המרוץ: לראש המועצה סיון יחיאלי על התמיכה והשותפות, לדבירה גזית יו"ר ועדת הספורט היישובית וחברי הועדה, לעופר יעקב השותף לארגון, למנהלי מוסדות החינוך בכפר ורדים על שיתוף הפעולה המדהים, לבני הנוער שעזרו בצד הלוגיסטי. תודה למנכ"לית המרכז הקהילתי ליאת בלכר, לעובדי המרכז הקהילתי שהשקיעו רבות עליזה, עופרה, בועז וליה. תודה למנכ"ל המועצה אביעד, תושיה, סער ויוסי עובדי המועצה המסורים. תודה לחנות "סיפורי בדים", למנהל הספורט, מרכז "עוצמה" ושוטרי התחנה במעונה. לחברת 'ריל טיימינג' שבאחריותם מדידת הזמנים.

"נתראה בשנה הבאה, במרוץ כפר ורדים ה-9, חג שמח לכל קהילת כפר ורדים וגמר חתימה טובה!"

 

צילום: מ.מ. כפר ורדים.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן