איתי פרל & אריק ברמן


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי

שישי 27/4 בכברי: מופע השקת האלבום "מלון ערבה" עם אופי בלוזי והרכב של תשעה נגנים

 

"מלון ערבה", המושק בימים אלו במסע הופעות, הוא האלבום החמישי של איתי פרל הממשיך את האופי הבלוזי של היוצר, שמילותיו זיכו אותו בפרס אקום 2017 למחבר. האלבום מורכב מיצירות שעוסקות ברווח שבין סיפורי היום יום לבין חלומות בהקיץ.

בהופעה הקרובה, באולם מופעים מטה אשר כברי ביום שישי 27/4/18 בשעה 22:00, יתארח גם חברו של פרל, המוסיקאי ואיש המילים, אריק ברמן. במופע יבצע פרל את שירי האלבום החדש לצד עיבודים חדשים לשירים מהאלבומים הקודמים וזאת בליווי הרכב של תשעה נגנים, מהטובים בארץ:

גיטרות והפקה מוזיקלית – נדב אזולאי, תופים – מתן אפרת, בס – גיל נמט, קלידים – דודו חמד, טרומבון – יאיר סלוצקי, חצוצרה – ארתור קרסנובייב, סקסופון – גל דהן, טרומבון – ירון אוזנה.

כרטיס: 75₪

לינק למכירת כרטיסים

 

כפרניק 9kA איתי פרל & אריק ברמן

 

איתי פרל (40) גדל בצפת, החל לנגן בגיטרה בגיל עשר, בעיקר מוסיקה קלאסית ("אבל הרוקנרול והבלוז היו שם תמיד").

אחרי שירות קרבי בהנדסה קרבית עבר לתל אביב ולמד שלוש שנים בבית הספר למוזיקה "רימון".

ב-2005 יצא אלבום הבכורה שלו, "בנות", ולאחריו ערך מסע הופעות בכל הארץ. את האלבום השני, "מים מתחת לגשר" שיצא ב-2008, הפיק מוסיקלית אלון אולארציק. האלבום השלישי, "מסע בלוז" שיצא ב-2012, העמיק את הקשר של פרל עם הבלוז ועם החיבור לעברית.

"מלון ערבה" אלבום האולפן חדש מכיל עשרה סיפורים, רגעים בתוך אגדה אורבנית באר שבעית (שם מתגורר פרל) על מלון רפאים שפעם היה אמיתי והיום הוא חלום בהקיץ.

 

 

0

"הכתיבה משלבת אינספור מצבי נפש ותודעה מובחנים, מפרשת אותם בדקוּת חכמה ושנונה, ומשלבת אותם בסיפור על, בחֵן ובטכניקה מושלמת. לשון נופל על לשון, מחשבה צוללת אל עצמה במשחק עם זאת שהולידה אותה וזאת שתיוולד ממנה, במינון מדויק של עומק, כובד, קלילות וקוהרנטיות. "אוהבי השירים של פרל הולכים איתם לאן שהם מובילים אותנו, בהיקסמות ובשמחה על זה שהם, השירים, והאיש שיוצר אותם, מלחין, שר, מנגן, שותף לעיבודים ולהפקות המוזיקליות, מעשירים ככה את עולמנו ואת התרבות הישראלית."

לצד המוסיקה יצירתו המקורית, פרל גם מנגן ושר בהרכב הקבוע של יוני רכטר, הקליט אלבום משותף עם דנה ברגר ("הנה באתי הביתה", 2010) ועם דן תורן ("קפטן דנימו ונערי הסיפון", 2013).

כאמור, פרל יופיע בשישי הקרוב, 27/4/18 באולם בקיבוץ כברי ויארח גם את אריק ברמן.

 

(כתבה פרסומית)

 

 

דף כללי
כפרניק 31124687_1139465536196170_1750201256179138560_n איתי פרל & אריק ברמן

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן