אחד למיליארד


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

"אחד למיליון" בשני סיפורים מדהימים: אירית נטע מצאה משפחה בארה"ב ודרור פלטין התרסק והשתקם

כפרניק 20180502_235049 אחד למיליארד

"אחד למיליון" בשני סיפורים מדהימים: אירית נטע מצאה משפחה ודרור פלטין התרסק והשתקם

 

אמש הוקרן ב"קשת" הפרק הראשון בתכניתה של נסלי ברדה, "אחד למיליון". "כוכבי" התכנית היו אירית נטע תושבת כפר ורדים, ודרור פלטין שהתגורר בכפר שנים רבות ואף היה יו"ר "אגודת הספורט כפר ורדים".

אם התכנית נקראת, בצדק, "אחד למיליון", מה הסיכויים ששני הסיפורים יהיו קשורים לכפר ורדים? (אחד למיליארד!)

 

סיפורה הבלתי יאמן של אירית נטע עוסק בחיפושים אחר אביה ומשפחתו תוך היעזרות ברמי צוק, תושב בת ים ו"חוקר" חובב שעלה על עקבות המשפחה, עד ל"איחוד" העצוב-שמח:

אירית גדלה בכרמיאל. בשל חוסר תפקודה של האם, נשלחה בגיל צעיר לאומנה ובהמשך לאימוץ. אביה ניסה לקבל משמורת, אולם סורב. שני הוריה נפרדו ועזבו את הארץ ורק כשבגרה והקימה משפחה החלה לחפשם. את משפחת האם איתרה לפני מספר שנים באנגליה: האם, הסבתא וחצי אחות.

אולם דווקא את אביה, לו הכירה טובה ואהבה גדולה על שעשה מאמצים רבים לשמור עמה על קשר בילדותה במוסדות, לא הצליחה לאתר, למרות המאמצים הרבים.

הטוויסט בעלילה קורה בבוקרו של ערב כיפור לפני כשנתיים וחצי, כאשר רמי צוק, איש אחזקה, תושב בת ים ו"בלש רשת" חובב, מגלה באקראי ומתוך סקרנות, באתר חיפושי קרובים אמריקאי, את פנייתה של אירית המחפשת את אביה.

צוק, שאוהב אתגרים, מתחיל לחפש ולסרוק את הרשת, עולה על עקבות האב (שמו כהן, זה לא טריוויאלי…) ויוצר קשר עם אירית. לאחר המשך החיפושים, מוצא צוק מידע על כך שהאב נפטר לפני מספר שנים, אבל הוא איננו מרפה (הכל בחינם. כל מה שהוא מבקש זה "מכתב תודה") ומאתר את משפחתו החדשה של האב, כולל אלמנתו, אחות חורגת וחצי אחות ביולוגית של אירית.

נסלי ברדה ליוותה את משפחת אירית ועמית נטע ואת רמי צוק, כולל מפגש מרגש שלהם בשדה התעופה, רגע לפני ההמראה לארצות הברית, לאיחוד משפחתי ראשון. בשדה התעופה גם מפתיעה אירית את רמי ומציעה לו את עזרתה בפתיחת עסק לאיתור בני משפחה "אבודים".

זהו סיפור מרגש על צירוף מקרים בלתי יאמן, חברות, דבקות במשימה, חיפוש זהות, אהבה והשלמה.

בעקבות הסיפור המשפחתי, מעבירה אירית נטע הרצאות: "בחירות במסע חיי". לפרטים: 054-7722378

 

 

כפרניק 20180502_235150 אחד למיליארד

 

 

**

בחצי השני של התכנית תואר סיפורו הפנטסטי של תת אלוף (מיל.) דרור פלטין שהתרסק בצניחה חופשית במהלך שירותו הצבאי כמפקד בית הספר לצניחה:

 

 

הוא פרק את הכתף באוויר ולא הצליח לפתוח את המצנח. לאחר שהתעשת, פתח את הרזרבי בגובה נמוך, אבל בשל היד הפגועה התקשה בהיגוי והמצנח הסתובב סביב עצמו. פלטין נפצע אנושות והיה בסכנת חיים, אבל עבר תהליך שיקום מופלא עד כדי השתתפות אחר כך באיירון מן (איש הברזל). פלטין גם מעביר הרצאות על "ניצחון הרוח".

ראו כתבה מרתקת!

אורלי ודרור פלטין (ושלושת ילדיהם) התגוררו מספר שנים בכפר ורדים והיו פעילים מאוד בקהילה. דרור היה יו"ר אגודת הספורט כפר ורדים (2010 – 2012 ) ויזם את "מרוץ בכפר" שהפך כבר למסורת. פלטין גם ריכז בזמנו קבוצת מתנדבים בשם "מביט בכפר" שערכה סיורים ושמירה בכפר.

 

לצפיה באתר קשת.


0 תגובות

  1. תושב הכפר הגב

    אירית,דרור.
    שתמשיכו לחייך תמיד.

  2. בן עמי הגב

    אירית
    מרגש מרתק
    אוהב אותך עוד ממזמן

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן