צעדת כפר ורדים ה-22


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אורי בר צורי

400 צועדים, 6.5 ק"מ.

בוואדי הקסום ובמצפור ע"ש גיא לוי.

כפרניק za16  צעדת כפר ורדים ה-22

400 צועדים, 6.5 ק"מ.

בוואדי הקסום ובמצפור ע"ש גיא לוי.

 

צעדת כפר ורדים ה-22 צעדה הפעם בתוככי כפר ורדים, הצעדה הוקדמה לסוף חודש אפריל (בדרך כלל אנו צועדים בחודש מאי).

לקחנו את המצפור ע"ש גיא לוי כנקודת מפתח בצעדה. חשוב היה שהצועדים תושבי הכפר ומחוצה לו יעברו ליד המצפור, יבינו את חשיבותו ויכירו את המקום גם כנקודת נוף מדהימה. נקודה חשובה נוספת לצעדה היה הוואדי הקסום ובהתאם לכך נקבע מסלול הצעדה.

לקחנו מקל, לקחנו תרמיל וצעדנו בצעדת כפר ורדים במערב הגליל. היה יום אביב וצעדנו סביב סביב כדברי המשורר אהוד מנור ז"ל. צעדנו בהר, באנו בשבילי הכפר, השמש לא הכבידה, היה נחמד מאד.

נקודת רישום וזינוק הייתה במרכז המסחרי ונקודת הסיום במגרש המשולב ברחוב מירון, סה"כ 6 ק"מ וחצי. על פי הערכת המשטרה צעדו כ-400 צועדים.

 

 

כפרניק za166  צעדת כפר ורדים ה-22

 

 

תזמורת כפר ורדים בניצוחו של המאסטרו ראובן מלאך "כבשה" את רחבת הכניסה לביתו של סטף ורטהיימר ברחוב זויתן והפליאה בנגינתה בטרם נכנסו הצועדים בשביל המוליך למצפור על שם גיא לוי. צופי כפר ורדים דאגו לקיבת הצועדים ולצימאונם, רצי כפר ורדים חילקו פירות ושתיה בירידה. בוואדי הקסום זכינו לדברי הסבר של לידיה גרינפלד ועומרי אבידר.

נוע"ם ונוער כפר ורדים עזרו ברישום וחלוקת חידון טבע והסביבה ופרויקט הצילומים בתחנות האוטובוס בכפר. במגרש המשולב הקמנו 8 עמדות למשחקי חברה בניהולו של צוות "הכל שפיר". כדורסלני קבוצת הילדים שלנו הדריכו בתחנות, צעירים ומבוגרים שיחקו במלוא הרצינות, היו מי שזכו והיו מי שזכו פחות, אבל כולם נהנו. חידון טבע וסביבה נושא פרסים חולק כאמור בתחילת הצעדה ובהגרלה שנערכה זכתה משפחת שטרליד שצעדה בהרכבה המלא.

התודות הרבות: לעופר יעקב שעזר בכל אשר נתבקש וגם יזם בעצמו פעולות לטובת הצעדה, לעליזה ביטון מזכירת אגודת הספורט ולאנשי האחזקה יוסי, סאלח, מוטי ועדנאן. לתושיה וסער, ראובן מלאך וחברי התזמורת, צופי שבט עופר, נוער נוע"ם, נוער כפר ורדים בראשות בועז רכז הנוער, ילדי קבוצת הכדורסל, נועה כץ, משטרת תחנת מעלות-תרשיחא, לידיה גריפלד ועומרי אבידר אנשי הוואדי הקסום, רצי כפר ורדים, בן-עמי מוסק האחראי על פרויקט אמנות בתחנה. דפוס מעיליא ומרכז "עצמה" אליו משתייכת אגודת הספורט שלנו. כל מי שחילקו מים בתחנות החלוקה ואחרונים חביבים משפחות לוי ורוטנר.    

להתראות בצעדה ה-23


0 תגובות

  1. צחי הגב

    קסום מעולה
    א. ס.
    ביצוע מרשים

  2. דני הגב

    נהדר

    תודה לכל התושבים של משלמים בהתמדה

  3. אוהד הגב

    נהדר

    היה מהנה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן